CAWANGAN BARU MINDAPENGARANG

PERHATIAN

SILA KE CAWANGAN BARU UNTUK MENDAPATKAN LEBIH BAHAN DAN MAKLUMAT YANG TERBARU

http://mindapengarang.blogspot.com

Isu Video Seks Terbaru

Assalamualaikum..

Lama sungguh rasanya sy tak menulis di ruangan ini.. Maaf la buat semua kerana kesibukan yang tak dapat dielakkan. sy kembali lagi menulis memandangkan pemerhatian sy terhadap situasi politik sekarang semakin bercelaru dengan isu2 yang tak masuk akal.

Dan sebab yang paling utama sy kembali dalam penulisan di ruangan ini adalah berkenaan isu yang sedang hangat diperkatakan sekarang iaitu berkenaan video seks pemimpin tertinggi pembangkang kononnya video seks Dato seri Anwar Ibrahim.

 

harini telinga bedesing jeee bila duk dgr berita sana sini pasal video seks terbaru ni. bukan main angkuh sana sini pemimpin pengampu dan pencacai yang duk temberang nak pecahkan tembelang yang jelas bukannya tembelang tapi nak dipecahkan oleh sijalang. siapa si jalang itu.. mereka itu la si pencacai pengampu dan pengemis politik murahan Malaysia. Kalau tak paham gak, tanya la pada yang arif.

 

tak hairanlah mulai hari ini pelbagai cerita karut marut, tahyul dan yang seketurunannya akan keluar di media2 pengampu pengemis dan pencacai najis. Ini berlaku kerana bermulanya perang politik akibat daripada pembubaran dan permulaan pilihanraya negeri nun diseberang sana. skarang ni macam2 isu akan keluar.. tak caya tunggu aje la. isu pertama dah pun bermula iaitu video seks yang tak tau dr mana dan siapa org didalamnya yang kononnya ada iras muka macam Anwar Ibrahim. Aduhaiiiiiii la bengapnya orang yang buat isu ni.

Kenapa sekarang plak kau keluarkan vedeo seks tu.. kenapa tidak sebelum mulanya pembubaran utk pilihanraya kat seberang nun. setiap kali nak pihanraya mesti ade itu.. bila korang buat mcmtu, nampak la yang memang kau sengaja bangkitkan isu utk pilihanraya. kan dh pecah tembelang temberang pertama. orang cerdik pandai nampak dah taktik ni, jadi ini menampakkan mustahillah korang UMNO/BN nak menang kat negeri org cerdik pandai.. menang lah korang kat tempat org duk bwh tempurung sebab dieorg dh memang sempit otak.. ko tau tak sempit otak tu mcm mana.. pernah tak kau rasa nak tekucil tapi tak tekeluar… lebih kurang mcm tu la.

 

POlitik sekarang ni makin kotor dan dh benanah.. nak rawat pun dh macam kanser susah nk pulih.. apela logiknya tgh isu kes liwat duk tepampang dlm media tetiba plak Anwar nak cari masalah lg pi pojek ngan amoi. ada plak yang duk rakam.. mcm tetau plak anwar nk pi pojek kat dlm bilik tu.. dh tu dgr kata dlm byk sudut plaktu duk rakam. Pastu ape la logiknya, kita duk sewa bilik hotel, die bleh letak kamera plak dlm bilik sewa.. ehhh bukan main lagi.. klu Rosmah tengah salin baju dlm hotel kan kantoi nampak semua bdn die yang belipat2 tu (gemuk pendek).

Sudah la wahai penipu pencacai penyamuk penyangak pengemis politik.. cukup la berpolitik secara kanak2. Profesional la dlm berpolitik.. jangan nanti org luar ketawakan politik korang yang busuk bau taik Bab* .. Kiamat dah dekat.. muhasabah la diri korang.. Jepun dh kena tsunami, korang plak dhnk kena tsunami politik.. tunggu la skit ari lagi..

“Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu” – Al Hujuraat

“Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah dari golongan kamu juga. Janganlah kamu kira bahwa berita bohong itu buruk bagi kamu bahkan ia adalah baik bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar” – An Nuur

” Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka (yang menuduh itu) delapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik” – An Nuur

p/s; nnti sy smbung lagi..

Sayangi Ibumu

Syurga itu terletak ditelapak kaki ibu.

Sayangi ibu bapa kita sebagaimana mereka pernah menyayangi kita. Sementara mereka masih ada di dunia ini, berikan kasih sayang kita kepadanya. Sebagai anak, tunjukkan yang kita menyayangi beliau.

  • laksanakan apa yang mereka kehendaki selagi tidak bertentangan dengan hukum Allah dan Sunnah Rasulullah S.A.W.
  • Bantu ibu bapa kita dalam melaksanakan atau menguruskan rumah.
  • Cium tangan ibu dan pipi ibu tanda sayang setiap kali kita bertemu selepas pulang dari jauh.
  • Selepas solat, doakan kesejahteraan ibu dan ayah seperti doa berikut “Ya Allah, sayangi, kasihi, dan kasihanilah ibu bapaku sebagaimana mereka mengasihiku sejak kecil”

Seorang sahabat pernah bertanya kepada Rasulullah S.A.W siapa yang beliau perlu patuhi terlebih dahulu selepas Allah dan Rasul.. maka Nabi menjawab Ibumu Ibumu Ibumu dan selepas itu barulah Ayahmu.

Dengan menjadi anak yang soleh dan menyayangi ibu bapa bakal menyejukkan hatinya dan merasa disayangi. Jika ibu kita sayang, InsyaAllah syurga menanti

Iklan Dibayar bukan Berbayar

Kepada Semua Pihak

Assalamualaikum kepada semua pembaca.

Merujuk kepada pelawaan pihak-pihak tertentu untuk menemuramah saya. Saya ingin memohon maaf kerana terpaksa menolak pelawaan  semua pihak atas sebab-sebab yang tidak dapat di elakkan. Ini kerana, saya masih belum bersedia untuk mengenengahkan diri dalam sebarang aktiviti samada yang berkaitan politik, dan interaksi sosial walaupun mendapat pelawaan dari banyak pihak. Saya lebih selesa jika mengenengahkan maklumat, pandangan atau bahan ilmiah di dalam tulisan saya di dalam blog.

Saya mengucapkan terima kasih atas pelawaan dan kepercayaan pihak-pihak Media dan Parti Politik terhadap saya.

Sekian Terima Kasih

Sah Zulkifli Nordin Agen UMNO-BN

Setelah apa yang kita dengar di dalam dewan pada hari ini, telah sah lah bahawa Zulkifli Nordin salah seorang agen perang UMNO-BN. Buruk sungguh bunyik bacaan teks yang disediakan kepadanya.

Cuma taktik perangnya kini berbeza sedikit, kerana adanya serangan dan ada pembelaan. Ini semua bagi mengeburi mata dan menyumbat telinga rakyat yang mengikuti perkembangan politik semasa lebih-lebih lagi buat rakyat yang tandus dengan maklumat selain media UMN)-BN.

Buat Zulkifli Nordin, Sabarlah.. InsyaAllah sikit hari lagi masyuuuuuuk la pulus tu. mungkin ada 2,3,4 kali lagi teks untuk dibaca.

Adakah Zulkifli Nordin Agen UMNO/BN?

Adakah Zulkifli Nordin Agen UMNO/BN?

Setiap kenyataan yang keluar dari mulut Zulkifli Nordin telah menampakkan bahawa beliau agen UMNO/BN yang cuba melancarkan perang saraf dan sikologi. Beliau cuba mencari publisiti murahan dengan membuat kenyataan-kenyataan yang bertentangan dengan konsep perjuangan Pakatan Rakyat  dan KeADILAN amnya.

Orang seperti beliau tidak layak menjadi wakil rakyat kerana ketidak ikhlasan hatinya dalam memperjuangkan kebenaran semakin pudar dan beliau lebih mementingkan prinsip diri sendiri berbanding prinsip dan perjuangan parti.

Akhir-akhir ini beliau kerap menjadi liputan media-media cetak dan media elektronik UMNO/BN. Ini menjadikan beliau lebih cenderung bersuara “bak katak memanggil hujan” .  Mungkin beliau rasa, dengan taktik ini, pimpinan BN/UMNO akan cuba menarik beliau menyertai mereka.

Tidak salah jika beliau ingin bersuara dan mengemukakan pendapat dan cadangan tetapi ia perlu dilakukan di platform yang tepat seperti di dalam menyuarat parti atau apa saja pertemuan yang berkaitan dengan parti. Sebaliknya beliau melenting diluar dari platform yang sebenar sehingga diambil kesempatan media-media UMNO/BN  menjalankan kempen politik mereka dengan liputan yang meluas.

Bagi saya .. beliau layak dipecat dari parti dan dicampakkan kedalam tong sampah UMNO/BN. Beliau layak mengambil upah menampal poster dan gantung bendera UMNO/BN dari menjadi ahli politik yang becakap berbelit-belit.

Saya Cadangkan pada awak Encik Zulkifli Nordin..

Adalah lebih baik kamu mengundur diri dari Pakatan Rakyat dari terus menerus bercakap dan mencari publisiti murahan untuk diri sendiri. Tak kemananyaaaa… Orang macam hang ni Pi masuk UMNO/BN lagi baguih.. hari2 bleh kempen dalam TV.

PERMOHONAN MAAF

Assalamualaikum..


Saya ingin memohon maaf kepada semua pembaca kerana tidak berkesempatan mengemaskini blog ini dengan kerap. Ini kerana kesulitan yang tidak dapat dielakkan. InsyaAllah jika berkesempatan saya akan mengemaskini blog dengan menyumbang isu-isu terbaru dan bahan-bahan rujukan.

Sekian Harap Maklum

Pengendali Blog

MindaPengarang.wordpress.com @ Pembangkang.co.cc

Diktator Najib

Seperti yang telah kita ramalkan.. Nizar kalah dan zamri menang.

Menang pun sebulat suara plak tu 5-0 .. Bak kata P.Ramlee dalam filem Nujum Pak Belalang yang diubah suai …  ” Nampak dah ..tu tenguk tuuu.. sapa tak nampak die kena letup ngan c4″ .. maka dengan semula jadinya 5 hakim pun nampaklah jawapannya … Setiap filem P.Ramlee telah terlebih dahulu diselitkan sindiran kepada kerajaan.. Itu pun korang tak perasan ke..

Keputusan mahkamah berkenaan MB yang sah di Perak telah mengakibatkan hilangnya dan pincangnya demokrasi di Malaysia. Ia juga telah mengakibatkan dan mengesahkan bahawa PM Malaysia iaitu Najib adalah DIKTATOR yang sah dan sangat ditakuti.

Usahlah kita berdukacita.. semua perancangan mereka pasti ada cacat celanya, manakala perancangan Allah adalah sebenar-benarnya. Semua yang berlaku ini Ada hikmahnya. Walaupun begitu kita tidak perlu putus asa, usaha akan tetap dijalankan demi mencapai keadilan.

Apa yang pasti, InsyaAllah Allah akan membantu kita pada pilihanraya akan datang.. Kerana kita berada di pihak yang benar.

ALLAHUAKBAR……

KALIMAH ALLAH

Amboi-amboi.. Nampak gayanya UMNO dan BN nak jadi hero org melayu dan orang Islam sekarang. Sana sini duk kompang dalam media suh org bertenang.  Mula la stategi keji mereka-mereka yang tertentu ni mempolitikkan perasaan manusia sejagat.

Mula la pulak gereja di bom sana sini.. bunyik lagi puak puak ni duk suh org bersabar, bertenang dengan muka selambanya. Stategi dah diatur canteeek punya. Mula la kaki bodek duk pertahan perkataan Allah.

Dengan berbangkitnya isu ini, kalau puak-puak yang rabun bolehlah saya bantu merumuskan seperti berikut.

Apabila bermulanya isu perkataan Allah yang sengaja diatur dengan rapi, maka bermulalah strategi puak-puak UMNO dan BN cuba menjadi hero rakyat. Bermulalah sistem penggunaan falsafah 1malaysia atau lebih sedap dipanggil 1musibat. Mereka mula mempertahankan semua rakyat agar bersatupadu tak mengira agama,budaya,ras dan sebagainya. Ini dengan tujuan bahawa falsafah yang dibina mereka adalah falsafah yang berkesan dan berjaya dituruti rakyat Malaysia.

ada lagi aku nak citer ni.. BERSAMBUNG

Previous Older Entries

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 7 other followers

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.