Isu Video Seks Terbaru

Assalamualaikum..

Lama sungguh rasanya sy tak menulis di ruangan ini.. Maaf la buat semua kerana kesibukan yang tak dapat dielakkan. sy kembali lagi menulis memandangkan pemerhatian sy terhadap situasi politik sekarang semakin bercelaru dengan isu2 yang tak masuk akal.

Dan sebab yang paling utama sy kembali dalam penulisan di ruangan ini adalah berkenaan isu yang sedang hangat diperkatakan sekarang iaitu berkenaan video seks pemimpin tertinggi pembangkang kononnya video seks Dato seri Anwar Ibrahim.

 

harini telinga bedesing jeee bila duk dgr berita sana sini pasal video seks terbaru ni. bukan main angkuh sana sini pemimpin pengampu dan pencacai yang duk temberang nak pecahkan tembelang yang jelas bukannya tembelang tapi nak dipecahkan oleh sijalang. siapa si jalang itu.. mereka itu la si pencacai pengampu dan pengemis politik murahan Malaysia. Kalau tak paham gak, tanya la pada yang arif.

 

tak hairanlah mulai hari ini pelbagai cerita karut marut, tahyul dan yang seketurunannya akan keluar di media2 pengampu pengemis dan pencacai najis. Ini berlaku kerana bermulanya perang politik akibat daripada pembubaran dan permulaan pilihanraya negeri nun diseberang sana. skarang ni macam2 isu akan keluar.. tak caya tunggu aje la. isu pertama dah pun bermula iaitu video seks yang tak tau dr mana dan siapa org didalamnya yang kononnya ada iras muka macam Anwar Ibrahim. Aduhaiiiiiii la bengapnya orang yang buat isu ni.

Kenapa sekarang plak kau keluarkan vedeo seks tu.. kenapa tidak sebelum mulanya pembubaran utk pilihanraya kat seberang nun. setiap kali nak pihanraya mesti ade itu.. bila korang buat mcmtu, nampak la yang memang kau sengaja bangkitkan isu utk pilihanraya. kan dh pecah tembelang temberang pertama. orang cerdik pandai nampak dah taktik ni, jadi ini menampakkan mustahillah korang UMNO/BN nak menang kat negeri org cerdik pandai.. menang lah korang kat tempat org duk bwh tempurung sebab dieorg dh memang sempit otak.. ko tau tak sempit otak tu mcm mana.. pernah tak kau rasa nak tekucil tapi tak tekeluar… lebih kurang mcm tu la.

 

POlitik sekarang ni makin kotor dan dh benanah.. nak rawat pun dh macam kanser susah nk pulih.. apela logiknya tgh isu kes liwat duk tepampang dlm media tetiba plak Anwar nak cari masalah lg pi pojek ngan amoi. ada plak yang duk rakam.. mcm tetau plak anwar nk pi pojek kat dlm bilik tu.. dh tu dgr kata dlm byk sudut plaktu duk rakam. Pastu ape la logiknya, kita duk sewa bilik hotel, die bleh letak kamera plak dlm bilik sewa.. ehhh bukan main lagi.. klu Rosmah tengah salin baju dlm hotel kan kantoi nampak semua bdn die yang belipat2 tu (gemuk pendek).

Sudah la wahai penipu pencacai penyamuk penyangak pengemis politik.. cukup la berpolitik secara kanak2. Profesional la dlm berpolitik.. jangan nanti org luar ketawakan politik korang yang busuk bau taik Bab* .. Kiamat dah dekat.. muhasabah la diri korang.. Jepun dh kena tsunami, korang plak dhnk kena tsunami politik.. tunggu la skit ari lagi..

“Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu” – Al Hujuraat

“Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah dari golongan kamu juga. Janganlah kamu kira bahwa berita bohong itu buruk bagi kamu bahkan ia adalah baik bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar” – An Nuur

” Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka (yang menuduh itu) delapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik” – An Nuur

p/s; nnti sy smbung lagi..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 7 other followers

%d bloggers like this: