Sapa sokong SPRM

Hari ini penyokong-penyokong kuat BN dan UMNO bahagian Ampang membuat demonstrasi singkat menyokong SPRM.

Mereka mendesak pembangkang agar tidak mampolitikkan isu kematian beng hock.

e83ffb2fda0d3f16d37b9bd678a0e8e9

Sebenarnya pembangkang tidak mempolitikkan isu tersebut, pembangkang sekadar inginkan 1 siasatan terperinci dilakukan kerana kematian beng hock adalah sesuatu yang luar biasa. Banyak isu yang meragukan telah terdedah. maka ketidakpercayaan rakyat terhadap SPRM telah memuncak dan bagi mengambalikan kredibiliti SPRM, siasatan yang telus perlu dilakukan.

Tidak perlulah penyokong BN sibuk-sibuk nak tunjuk yang mereka menyokong SPRM. Macam mana pula nanti kalau-kalau siasatan menunjukkan kematian Beng Hock akibat pembunuhan atau khianat dari pihak SPRM. Apa pula penyokong-penyokong SPRM ni nak cakap.

Merekalah antara orang yang menyokong pembunuh. Patut dilempar SHIT aje di muka mereka ni. Tak perlu lah nak tunjukkan yang awak tu kaki bodek. Rasanya kalau pemimpin mereka ni ada depan mata, beku punggu*g dikipasnya.

 

2 Comments (+add yours?)

  1. wan pake
    Jul 29, 2009 @ 20:57:26

    Kepada penyokong2 SPRM cuba kamu pikir sejenak apa yg kamu sokong?pembangkang tidak mepolitikan kematian Beng Hock cuma ia mesti dilakukan dengan penuh adil .sudah banyak sejarah tercipta yang menyebabkan rakyat tidak merpercayai SPRM pikr lah secara rasional…

    WAN PAKE

    Reply

  2. Mat Nil
    Aug 03, 2009 @ 15:48:02

    Tengok muka pun semua muka seposen aje. Patut la, tak ada duit. Kalu kipas skit, boleh la kot untuk makan setahun. Muka pun macam kerak nasik…hua hua hua

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 7 other followers

%d bloggers like this: